Sayfalar

Bu Blogda Ara

Gitme İstemem



GİTME İSTEMEM

Demek sen böyle salına salına bensiz gidiyorsun ey canımın canı!
Ey dostlarının canına can katan,
Gül bahçesine böyle bensiz gitme, istemem.

İstemem, ey gök kubbe, bensiz dönme.
İstemem, ey ay, bensiz doğma.
İstemem, ey yeryüzü, bensiz durma.
Bensiz geçme, ey zaman, istemem.

Sen benimle beraberken,
Hem bu dünya güzel bana, hem o dünya güzel.
İstemem, bensiz kalma bu dünyada sen,
O dünyaya bensiz gitme, istemem.

İstemem, ey dizgin, bensiz at sürme.
İstemem, ey dil, bensiz okuma.
İstemem, ey göz, bensiz görme.
Bensiz uçup gitme, ey ruh, istemem.

Senin aydınlığındır aya ışığını veren geceleyin.
Ben bir geceyim, sen bir aysın madem,
Gökyüzüne bensiz gitme istemem.

Gül sayesinde yanmaktan kurtulan dikene bir bak.
Sen gülsün, ben de senin dikeninim madem,
Gül bahçesine bensiz gitme, istemem.

Senin gözün bende iken,
Ben senin çevganın önündeyimdir.
Ne olur, öylece dur, bak bana.
Bırakıp gitme beni, istemem.

O güzelle berabersen, sen ey neşe,
Hünkârın damına çıkarsan, ey bekçi,
Sakın bensiz çıkma, istemem.

Bir şey yoksa senden bu yolda,
Bitik bu yola düşenlerin hali.
Ben senin izindeyim, ey görünmez dost.
Bensiz gitme, istemem.

Ne yazık bu yola bilmeden, rastgele girene!
Sen ey gideceğim yolu bilen.
Sen ey yolumun ışığı, sen ey benim değneğim,
Bensiz gitme, istemem.

Onlar sadece aşk diyorlar sana.
Oysa aşk sultanımsın sen benim.
Ey hiç kimsenin düşüne sığmayan dost,
Bensiz gitme, istemem.

Mevlana Celalettin Rumi

İlk okuduğum anda gözlerim nemlendi, önce canımın canı, sonra gurbetteki annem, canım babam ve biricik kardeşim geldi...

Hemen arkasından da Volkan konak eşlik etmeye başladı...

Böyle güzel bir günde, bu Cuma gününde tüm dualarınızın kabul olması dileklerimle...



6 yorum:

  1. Mevlana'nın her yazdığı satır çok anlamlı.Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. canım seve seve okudum...
    paylaşım için teşekkürler....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ,paylaşım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. oy nasıl da duygulanmış benim arkadaşım. Olur bazen böyle anlar, çöker insanın üzerine gurbetlik. Mutlu olacağın günler dileklerimle, sevgiler tatlım...

    YanıtlaSil
  5. OYYY BU NE DUYGU SELİ
    ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK
    :))

    YanıtlaSil
  6. "Bir şey yoksa senden bu yolda,
    Bitik bu yola düşenlerin hali.
    Ben senin izindeyim, ey görünmez dost.
    Bensiz gitme, istemem."

    Gerçekten çok anlamlı ve güzel olmuş..
    Kalemine yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...