Sayfalar

Bu Blogda Ara

Etli, Nohutlu Pazı Kavurması


Geçen hafta sonu Mehmet YAŞİN 'in programını izledim. Ve benim memleketimde, Muğla  Datçadaydı geçen hafta. Hail böyle olunca da birbirinden çeşit ot kavurmalarıyla çeşitlendirilmiş enfes tatları denedi.

Baş aşçıyla konuşurken pazılı bir tarif geçti. Görüntüsü beni cezbedince, tadını da az çok duyumsayarak kolları sıvadım ben de. İşte karşınızda o şahane yemek...

Malzemeler:
  • 1 büyük baş soğan
  •  1 bağ pazı
  • 2 su bardağı haşlanmış nohut
  • 250 gr kemikli haşlanmış et
  • tuz, karabiber, kırmızı biber
  • süzme yoğurt
Hazırlanışı:

Soğanı küp küp doğrayıp tavada kavurmaya bırakıyoruz. Sonra içine kıydığımız pazıları ekliyoruz. Pazılar tam ölmeden haşlayıp kemiğinden ayırdığımız etleri ve nohutunu ekliyoruz. Son olarak et suyundan yarım çay bardağı kadar ekleyip ocaktan indiriyoruz. Servis tabağına aldığımız yemeğimize yoğurt ekleyip servise hazır hale getiriyoruz. Afiyet olsun.





6 yorum:

  1. DEĞİŞİK BİR PAZI YEMEĞİ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK,SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. mımmm güzel görünüyor.elleriniz e sağlık.svgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hmm durmeciğim demek muğla datçalısın bu yüzden sıcak kanlısın :) pazı yemeğine gelince bir pazı bu kadar güzel yapılabilirdi inan canım çekti şu an. Sevgiler canım bu arada sorduğun için teşekkür ederim şimdi iyiyim tatlım.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim hepinize güzel yorumlarınız için. Elifciğim Muğlalıyım ama Datçalı değilim. Fethiyeliyim ben.

    YanıtlaSil
  6. tam agzıma layık bır yemek olmus nefıs ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...