Sayfalar

Bu Blogda Ara

Palamut


Balık mevsimi geldi demiştim daha önceki yazılarımda. Ee mevsimi gelir de ben balık alıp yemem mi hiç? Her ne kadar evimi kokutsa da, pişerken yağı sağa sola sıçramaya çalışsa da balıktan vazgeçemeyenlerdenim ben.

Bu defa da Akçakoca Palamutu alıp tavada kızarttım. Yanına annemin getirdiği zeytin yağı ve nar ekşisi ile mevsim salatası ve sadece ekmek. Yetti de arttı bile. İthal palamutlardan da tüketiyoruz biz. Hatta genellikle ithal palamutlardan alıyorduk. Bu defa Akçakoca Palamutu aldık. Eve gelince sudan geçirip bolca tuzladım ve yaklaşık 3 saat kadar bekletip az yağda kızarttım. Nar gibi kızaran palamutlarım soframı şenlendirdi.


Bu arada balıkla en çok rokayı yakıştırıyorum ben. Roka, balık ve köy ekmeği kadar birbirine yakışan bir menü yok. Herkese afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık,nasıl güzel kızarmış,nasıl nefis gözüküyor palamutlar..
    Hele o yanındaki salata,hakiki yağla ne lezzetlidir tahmin etmek hiç zor değil :)
    Şifa olsun canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım güzel yorumun için.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...