Sayfalar

Bu Blogda Ara

Macaron


Uzun süredir merak ettiğim Fransa'nın dünyaca ün salmış lezzetlerinden birini yani Macaron'u Carte dor Tatlı Serisi sayesinde deneme fırsatı buldum. Sonuçtan da çok memnun kaldım. Hem eşim hem de ben herkesin bu çok beğendiği tatlıya bayıldık. Gerçi her ikimiz de çikolatayı çok sevdiğimiz için sonuç kaçınılmaz oldu.


Tarifini uygulması çok pratik. Püf noktalarını ve ilave edilmesi gereken malzemeler ise 100 ml süt ve 2 adet yumurta beyazı. Püf noktası ise yumurta beyazlarını kar haline getirdikten sonra bademli karışımı dökünce tahta bir kaşık yaardımıyla çok karıştırmadan hamur karışımı tutturmak. Bir de önce düşük sonra ise yüksek ısıda pişirmek. Ben bunun tam tersi bir pişirme uyguladım hatayla, sanırım bu sebeple fazla kabarmadı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...