Sayfalar

Bu Blogda Ara

Bodrum ve Bahar...

Sabah evin tüm odalarını dolduran güneşe karşı uyumaya çalışmak gibi büyük bir savaşın ardından, iki bezgin ve yılmış insan olarak salona geçip karşılıklı oturduk. Ne yapsak diye düşünürken hadi dedik bodruma gidelim. Hemen iş planı hazırlayıp, o bilgisayarın başına geçti otel ayarlamak, gezi planı yapmak için ben de valiz hazırlıklarına başladım. Tüm planlama, otel ve gezi planı toplam bir saat sürdü ve biz Bodrum'a doğru yola koyulduk.

Bir saat süren keyifli ve bol muhabbeti bir yolculuğun ardından otelimize yerleşip, hemen kalenin yolunu tuttuk.

Tazecik balıkları görüp, akşam ne yesek derdinden kurtulduk...

Ve 3 saat sürecek kale ziyaretimiz için ilk adımlarımızı attık.

Kaleden Bodrum manzarası...

Mis gibi çiçekler...

Batan bir gemiden çıkartılan İşlenmemiş camlar.

Süzgeçler, çok estetikler...

Kaleyi gezmemiz 3 saatimizi aldı. Kalenin içinde su altı ve arkeoloji müzeleri var. Kalenin heybeti, büyüklüğü, tarihimizin büyüklüğüne yakışır cinstendi.

Aşağıdaki aslan, gerçek bir aslanmış. Gerçek derinin içi doldurulmuş. Bakarken içim ürperdi.

Akşam otele dönmeden önce Oasisin altını üstüne getirdik.

Sabah uyandığımız zaman neredeyse yağmur yağacaktı. Biz de kahvaltımız yapıp görülecek yerlerden olan yel değirmenlerine çıktık.

Yel değirmenlerini olduğu yerdeki manzara nefes kesiciydi. Ama etraf çok kirliydi.Yerlerde hep cam kırıkları doluydu. Yel değirmenlerinin ise hali içler acısıydı. Sadece bir tanesi tüm özelliğini koruyabilmiş.

2 günlük seyahatimizi bu eşsiz manzarayla tamamlayıp döndük. Yolunuz Bodruma düşerse muhakkak Bodrum Kalesi'ni ve yel değirmenlerini ziyaret edin. Mutlu Haftalar...