Sayfalar

Bu Blogda Ara

Ciğer Sote

Mart geldi artık bahara az kaldı diye düşünürken dışarıda lapa lapa yağan kar bana sanki "daha çok beklersin" dercesine selamı çaktı. Tam karlar erimeye başladı derken yeniden karla kaplandı etrafımız. Yağarken izlemeye doyamıyorum ama yine de baharı en çok da bir damlacık da olsa güneşi özledim.

Havalar soğuk olunca da karla kaplı olan yürüyüş parkurlarımız hala açılmadı. Erimesi bile 2 haftayı alır gibi geliyor. Ben de evde yürüyüş bandına atıyorum kendimi. Ya müzik eşliğinde ya da kitap okuyarak elimden geldiğince yürümeye çalışıyorum. Bu günlerde bolca kitap okuyorum. Okuduklarımı da paylaşmayı istiyorum aslında ama fırsat bulamıyorum. En son Ahmet Ümit Bab-ı Esrar'ı okuyup bitirdim. Kitabı çok beğendim. Şimdi ise Tess Gerritsen Kemik Bahçesi okuyorum. Ahmet Ümitin başka kitaplarını da okudum. Ama benim tarzımı daha çok Tess Gerritsen kitapları yansıtıyor. Hatta kitaplarından uyarlama olan Rizzolli&Isles İsimli diziyi izleyip bitirdim, yeni sezonlarının gelmesini dört gözle bekler oldum. En kısa zamanda okuduklarım ve izlediklerimle ilgili bir post hazırlamayı düşünüyorum.

Şimdi sıra geldi bu gün ki tarifimize. Ben Yemek yemeği çok sevdiğim için, ve yemek ayırt etmediğim için soframda çeşitliliği seviyorum. Eşim ise yeni yeni bana ayak uydurmaya başladı. Bu gün sizlerle ciğer sote tarifi paylaşacağım Yapımı oldukça pratik. Ciğerleri tereyağında soteliyoruz. Ayrı bir tava da küp küp doğradığımız patateslerimizi kızartıyoruz. Yanına ise söğüş salata ve sıcacık bazlamayla tabağımıza bu lezzetlerin hepsini dolduruyoruz. Bir bardak tuzlu ayranla yemelere doyamıyoruz.


Bu gün tembelliğim üzerimde zaten hepinizin bildiği bir tarif ben detaya girmiyorum. Ben sadece bazlama ekledim bu tarife sunumu farklı yaptım. Siz de çeşitlendirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...