Sayfalar

Bu Blogda Ara

Biberli Omlet


Bir hafta sonu tatiline daha geldik. Günler öyle hızlı akıp gidiyor ki, bazen hiç geçmeyecek sandığım anların üzerinden haftalar aylar geçip gitmiş oluyor. Zaman akıp giderken pek çok şeyi de götürüyor elbet, ancak gidenlerin kötü olmaması tek dileğimiz. Hayat elbette toz pembe değil ama elimizden geldiğince mutlu geçirmeye çalışmalıyız.

Biricik annem ve babamı kutsal topraklara yolcu etmek için kısa bir süreliğine memlekete gidip geldim. 4 gün nasıl geçti anlamadım. O tatlı telaşı, ayrılmanın verdiği hüznü ama bir taraftan da kavuşma gününün verdiği heyecanı tüm yüreğimle hissettim. Şimdi şirin yuvamda güzel bir hafta sonuna hazırlanıyorum. Güzel ve uzun sohbetli bir kahvaltı sofrası planlıyorum.

Bu omleti geçenlerde biber patates kızartayım derken, tembellikten cayıp kavurduğum biberlere yumurta kırmakla biberli omlete ulaştım. Biz çok beğendik. Biberler organik ve etli biber oldukları için yumurtayla harika bir lezzete ulaştılar.

Sevdikleriniz sağ, sağlıklı ve en önemlisi onlarla birlikteyseniz, güzel bir kahvaltıdan daha güzeli ne olabilir ki... Hayırlı Cumalar herkese...

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...